it-säkerhet

IT-Säkerhetsprogram

Lämna en kommentar

Jag läst PC För Allas test av Säkerhets paket.

Och två av testens 8 säkerhetspaket saknar brandvägg Hur i hel fridens namn kan tillverkaren kalla det säkerhetspaket då när dom saknar egen brandvägg i Årets Säkerhetspaket, Man ska tydligen använda sig av Microsoft dåliga brandvägg i stället för dessa tvås egna brandväg. Vilka dessa två är som har valt att ta bort Brandväggen är

F-Security Internet Security 2013 avråder från att köpa deras så Kallades Säkerhetspaket när den saknar brandvägg

Trend Micro Titanium Internet Security 2013 avråder från att köpa deras så kallades Säkerhetspaket när den saknar brandvägg

Mitt förtroende För F-Secure har rasat efter som dom har tagit bort brandväggen, Vad gäller Trend Micro så kan jag inte i dagsläget utala mig om för jag har ej testat deras produkt men det är ändå dåligt av dom att inte ha med brandvägg i deras produkt.

Kommentera

